Translate

2012. október 11., csütörtök

Rossz közérzet

Ma, szinte egész nap kint dolgozgattunk. Igaz, készítettem pár aktuális őszi  kerti fotót is, de nem tudom, lesz ebből még ma valami. A fő művelet a fűnyírás volt, ily október dereka táji szép verőfényben. Öröm volt dolgozni. azon ritka pillanatok voltak, amikor kimondottan örömmel és jó kedvel toltam a fűnyírgányt. Késő délután tájban végeztünk, kicsit éreztem is a derekamban a munka huzamát. Mamka faleveleket gyűjtött, és rendezgette az udvart nyugovóra téréshez. Az a fűnyírás fenesége, hogy gyűjtőtartályba gyűjtöttem a szép dús és smargad zöld  füvet. Elég gyakran kellett üríteni, vagyis ilyenkor a komposztba hordani. fürdés, vacsora, egy pohár vörösborral leöntve. Igen jól esett, és finom is volt. Aztán, a TV-előtt  két alma elropogtatása volt a műsor. Nem sokra rá iszonyú hasgörcseim támadtak, lehet, hogy az epém? Nagy ritkán produkálok hasonló, múló tüneteket, amelyek elillannak mint a pinty. Most fájt a fejem is és rázott a hideg is. Na, de ilyet! A vérnyomásom is magasabb volt a szokásosnál, és a pulzusom is vagy 92-t szaporázta...  Már, kicsit jobba is érzem magam, ami azt mutatja, hogy készen állok az esti virtuális bevetésre is. szerintem, nagyon betegnek kellene lennem ahhoz, hogy ne üljek ide a "szárító gépem" elé... :)) Elképzelhető, ma, szakítok eddigi esti rutinommal, és már időbe ágyba bújok, Lesz is csodálkozás! :)) A KAVIZ-nek ismét írtam, ismét jött a megnyitás igazolása, de egyéb most sem! Mit képzelnek ezek a szolgáltatók! Akkor sem válaszolnának, ha telefonon keresném meg őket? Nem hiszem. Csak, így írásban, minden ellenőrizhetőbb, ettől fázhatnak! Elképzelhető, hogy a legközelebbi levelemet a Főnöknek címezem, kíváncsi vagyok a továbbiakra.


Kidőlt a labdarózsa bokor, vagy fa a szomszédban. Szeretem az ilyen kuszaságot...


2 megjegyzés:

  1. Sok a savad? Bor alma együtt!Hogy vagy most?

    VálaszTörlés
  2. Köszi,már jobban. Egy kis hőemelkedésem és levertség érzésem volt az este, reggelre, nem mondom , hogy teljesen rendbe jöttem, de viszonylag jól vagyok. Lehet, hogy megizzadtam a fűnyírás közben, és mikor elment a nap, kicsit meghűlhettem, mert a torkomon is érzem már. Köszi az érdeklődésedet, nagyon jól esik! Szép napot, és puszi: papa... :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...