Translate

2012. október 18., csütörtök

Perfspot.com - paparigo's photos



Perfspot.com - paparigo fotói 2010-ből

Rátaláltam egy jó ideje nem használt portálomra, a PerfSpot.com-ra . Gondoltam, ha már itt jártam, hozok némi ízelítőt a helyről. Igaz, itt sem alkottam maradandót, mint ahogy az egyéb többiben sem...  Mindenesetre a nyilvános linket befűztem ide a fő oldal jobb oldalára a kedvelt linkek közé. Még mindig könnyebb elérni itt a fotókat, mint DVD-n tárolni, és hosszas szenvedés árán betölteni vissza a gépre, ha meg akarom nézni őket. Igaz, ha a Picasa programmal írom ki dia formájában, akkor ez az idő rövidebb, de a fotók mérete, és minősége megsínyli kicsit. Szóval, örök kísérletezgetés az életem! :)

2 megjegyzés:

  1. Ahogy ismerlek marad is ez már így. Szerteszét hagytad nyomaidat a világban.:-)
    Én mindig egy helyre, egy igazi otthonra törekedtem a blogvilágban is, de minden blogos másképp éli meg a kitárulkozás vágyát.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...