Translate

2013. január 6., vasárnap

Van, hogy...

Van, hogy, de egyre ritkábban, mikor egész nap tudnék írni és még erőlködnöm sem kéne belé, De mostanság, nem nagyon akakródzik a nekiállásom a témát illetően. Nem, mintha nem lenne témám, mert akkor nem mondanék igazat, de mégis inkább, olyan érzés gyűr egyre inkább maga alá, hogy nem nekem találták ki ezt a műfajt. Meg, az is igaz lehet, a kutaya sem kiváncsi az ilyesfajta írásokra, és az idő is drága, elfecsérelni azt. Hiszen, én sem járok máshoz, másokhoz túl gyakran ilyen ügyekben, hogyan is várhatnám én el bárkitől is, eképpen ezt. Nem is tudom,,, talán,,, savanyú lett közben a szőlő? Ezen még gondolkodom.

4 megjegyzés:

  1. Gondokodj, és cak akkor csináld, ha jó neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez az, mit tudom én már, mi a jó nekem! :) A végén még, teljesen szalmaláng típúsú leszek, az áldóját nékije! :)) Lehet, hogy sok fellángolásom volt már és sok helyen? Kicsit kiéghettem az írást illetően, csak a "könnyebbik" oldalát fognám, a fotózást. Mindig csak fotóznék. De, a téma is szegényes erre felé már, és szinte mindent agyon fotóztam már, sokszor is! Jön majd a tavasz, jön az új kikelet, tán a kedvem is jobban tart a témára. Csak hát, tavasztól-őszig ott a kinti vígaszság, az viszi el a napot, estvére meg esik-kel az ember fia... Persze ez is kifogás csak! Ha, nincs isnspiráció, megette a fene az egészet! :))) Látod, ilyen vagyok, ha szólnak hozzám, akkor bennem is sorjáznak a kivetni való gondolatok! Puszika: papa

      Törlés
  2. Csak! a "cak" az nem jó!:-)

    Amúgy meg miféle műfaj nem neked való? Annyi helyen vagy és műveled, hogy ihaj!:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a "Cak" is jó! Cik-cak, vagy cikk-cakk? :)))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...